Trans Filminin Yıldızı: Harika Bir Deneyimdi

Rosario Dawson bu akşam yeni filmi Trans için hipnoterapiyi denedikten sonra yüzünü ona olumlu bakmaya başladığını belirtti.

Sin City filminin yıldızı Londra’daki Leicester Square’de Danny Boyle’un filminin prömiyerinde İngiliz tasarımcı Jenny Packham’ın tasarladığı kırmızı elbisesiyle kırmızı halıda göz kamaştırıcıydı.

Dawson’la başrollü paylaşan Vincent Cassel ve James McAvoy film için hipnozu denediklerini fakat işe yaramadığını belirttiler.

Ve Boyle hipnozu denemediğini çünkü yönetmenlerin kontrol manyağı olduğunu ve iyi bir süje olmak için yeteri kadar gevşediklerine inanmadığını belirtti.

Fakat filmde bir hipnoterapisti oynayan Dawson

“Bence gerçekten işe yarıyor, oldukça iyi.

Trans Filminden Bir Sahne
Trans Filminden Bir Sahne

Sigara bırakma veya o tür birşeyle ilgili çalışmadım fakat içeri girip ona neyle ilgili çalışmak istediğimi belirttim. Ve sonra uzandım ve üzerime bir battaniye örttü çünkü tran durumuna girdiğinizde bu uyku ve uyanıklık arası bir durum, buyüzden bedeniniz uykuya daldığını düşünüyor. Böylece önce biraz üşüdüm ama sonra gevşedim ve sesine ayak uydurdum ve gerçekten çok rahatlatıcıydı. Bedenim uykuya dalarken yaptığı küçük seyirmeleri yaptı.”

“Ondan sonra kalktım ve bana ‘şu konuda çalışmak istediğini söylediğini biliyorum fakat şuna ve şuna tepki verdin’ dedi. Ve ben ‘ bütün bunları nasıl bilebiliyorsun?’ diye sordum. Ve belli şeyleri sorduğunda ayağımın seğirdiğinden bahsetti.

“Yani bilincinizin kendini açığa vurması oldukça ilginç ve eğer bunu okuyabilecek düzeydeyseniz insanlar birçok şeyi eleveriyor. Neredeyse poker oynamak gibi. Birşeyleri gizlediğimizi düşünüyoruz fakat durum böyle değil.

“Bu yüzden benim için bunu deneyimlemek harikaydı, çünkü filmin ana fikri hipnoterapinin bu kadar güçlü bir seviyede işe yaradığıydı.

Buna inanmak benim için gerçekten gerekliydi ve bunu yaşayarak bu mesleğe çok saygı duymaya başladığımı söyleyebilirim.

McAvoy, kayıp bir tabloyu bulmak için Dawson’un oynadığı bir hipnoterapistle güçlerini birleştiren, Casel’in karakterinin liderliğini yaptığı  suç çetesine karışan bir güzel sanatlar müzayedecisini canlandırıyor.

Çeviri: Psk. Hasan Arslan

Kaynak: The Independent (UK)

