Reese Witherspoon: Güvensizliği Hipnozla Aştım

Reese Witherspoon güvensizlik duygularını aşmak için hipnotize edildi.

‘Wild’ filminde Cheryl Strayed karakteriyle Oscar’da En İyi Kadın Oyuncu adayı olarak gösterilen Reese Witherspoon kendisine Holywood rolleri için yıllar boyunca çok şişman veya çok kısa olduğunun söylendiğini ve bunun özgüvenini kötü etkilediğini itiraf etti. Bu yüzden o da cesur bir rol öncesi özgüvenini artırmak için hipnoza yöneldi.

Hollywood'da özgüven için hipnoz‘İnsanlar benim rüya gibi bir yaşamım olduğunu düşünebilirler fakat yıllar boyunca görünüşümle ilgili endişe duydum. Bir Holywood yıldızı olmak için çok kısa olduğumu veya yeterince zayıf olmadığımı düşünüyordum. Sürekli olarak Hayır, iyi değil, yeterince uzun değil, yeterince güzel değil, yeterince seksi değil gibi şeyler söylendi. Yıllarda deneme rollerine bile gidemedim çünkü cimcime veya kız gibi olduğumu düşünüyorlardı. Bu yüzden eğer başaracaksam gerçekle yüzleşmem gerektiğine karar verdim. Asla Hollywood’daki en seksi, en zayıf kız olamazdım.’

Hipnoz çok yardımcı oldu. Ben panik atak geçiriyorum, özellikle film başlamadan önce.

Setteyken günün büyük bölümündeiçimden geldiği gibi hareket ediyorum ve ne yaptığımı bile bilmiyorum.

2006 yılında Johnny Cash’in ‘Walk the Line’ isimli biyografik filmindeki rolüyle En İyi Kadın Oyuncu Oscar’ını alan sarışın güzel Hollywood’da yeterince kadın başrol pozisyonu olmadığını farkettiğinde  kendi film yapım şirketini olan Pacific Standart’ı kurma kararından da bahsetti.

Sun Gazetesi’ne göre “Bir stüdyo dışında, ciddi anlamda sadece biri dışında kimse bir kadın başrolüyla ilgili çalışma yapmıyordu. Beynimden vurulmuşa döndüm ve çok sinirlendim. Anlatmak istediğim hikayelerim vardı ve engellenmiş hissediyordum” dedi.

Kaynak: http://www.msn.com/en-gb/movies/gallery/reese-witherspoon-used-hypnosis-to-battle-insecurities/ar-BBhQrnY

Çeviri: Psk. Hasan Arslan